Věděli jste, že až 80 % všech online ceníků je špatně sestavených a tak ztrácejí firmám desítky procent výnosů?
Jmenuji se Vašek Lorenc, jsem pricingovým expertem s 20letými zkušenostmi a naučím Vás sestavit si dobrý ceník, který prodává, bez nutnosti měnit ceny!
Pro koho je školení určeno?
- Pro živnostníky
- Firmy prodávající na internetu, poskytovatelé SaaS služeb
- Manažeři středních a velkých firem
- Každý, kdo má možnost ovlivnit prezentaci ceny
Co budete díky školení umět?
- Osvojíte si 19 jednoduchých kroků, jak sestavit ceník, který přesvědčí zákazníky ke koupi Vašich služeb či produktů
- Naučíte se vyžívat ověřené triky a principy psychologie prodeje, které používají úspěšné firmy na celém světě – školení obsahuje také reálné příklady těch nejlepších ceníků ze světa
- Pochopíte, jaký je rozdíl mezi dobrým ceníkem a dobrým ceníkem, který prodává
- Naučíte se změřit výkonnost Vašeho ceníku, protože školení obsahuje i bonus – excelovský model ke stažení, pomocí kterého si můžete dopad úpravy Vašeho ceníku sami jednoduše změřit
- Naučíte se sestavit svůj ceník tak, aby jste zvýšili výnosy z prodeje bez nutnosti měnit ceny
Věděli jste, že až 80 % všech online ceníků je špatně sestavených a tak ztrácejí firmám desítky procent výnosů?
Toto školení je pro Vás, pokud...
Váš web prodává málo a nevíte, jak to změnit bez změny ceny
nevíte, jestli je Váš ceník dobrý nebo špatný a netušíte, jak to zjistit
jste Váš ceník pouze zkopírovali od konkurence
nemáte čas ani peníze na drahé marketingové kampaně nebo konzultanty
ještě žádný ceník nemáte, ale vůbec netušíte, jak ho sestavit a kde začít
Podívejte se na video přímo ze školení
Hodnocení absolventů školení
„Václava Lorence pricing evidentně baví a na výsledcích jeho práce je to vidět. O pricingu jsem se dověděla mnoho nového a cenu jako součást marketingového mixu teď vidím v nových souvislostech. Děkuji a doporučuji.“
Magda Čevelová
Freelance marketing kozultant
„Kurs mi dodal profesionální pohled na problematiku pricingu jako takového a přesvědčil mě o faktech a skutečnostech, které je nutné při stanovování ceny vnímat. Dodal mi též náměty, co do budoucna zlepšit a jak si vizualizovat "trh". Díky.“
David Otoupalík
Jednatel Občanum s.r.o.
„Kurz mi poskytl tipy a návody na nastavování cen v maloobchodu. Stejně jako ukázky možných problémů a hrozeb.“
Zdeněk Láznička,
Majitel Hanibal sport s.r.o.
„Kurz poskytuje komplexní pohled na pricing, účastník získá často i nový pohled na věci, které považuje za notoricky známé a samozřejmé."
Václav Střítesky
Docent katedry marketingu na VŠE v Praze
„Kurs je především prakticky zaměřen, pozitivní jsou především praktické rady jak zvýšit výnosy.“
David Kaprál
Jednatel PROGRESIO s.r.o.
„Pricingové školení téměř do puntíku naplnilo mé očekávání.“
Jakub Šimůnek
Jednatel AROMATICA CZ s.r.o.